Thursday, November 20, 2008

Opening Coda GameZone

13 November was het dan eindelijk zover! Iedereen heeft hard zijn best gedaan en het resultaat mag er dan ook zeker zijn! Bij de opening om half twee waren 75 kids en zo'n 25 ouders. Diverse mensen van de pers waren ook aanwezig!

Onze directeur opende de ruimte en gaf mij het woord om het kort toe te lichten. De glazen wand was gevuld met ballonnen die de kids kapot konden prikken ter opening van de ruimte.

Het reglement hebben we niet helemaal gehanteerd omdat we niet hadden verwacht dat er zoveel mensen waren. De kids konden aan de slag met twee Wii's en een Playstation. Te spelen waren de games: Mario kart(absoluut favoriet van de kids), Super Smash Bros. Brawl, Wii Sports, Wii Play, Guitar Hero, Singstar en Pro Evolution Soccer 2008. Om de beurt hebben ze een ronde gespeeld en weer aangesloten in de rij.

Gelukkig hoefden wachtende kids zich niet te vervelen want er was ook een Warhammer workshop!! Een promotor van Games Workshop hield de kids uren bezig met verven van poppetjes. En ik stond te kijken van het schildertalent!

Deze twee activiteiten gingen perfect samen!Rond vijf uur heb ik de middag afgerond. Vanaf vandaag zijn de kids welkom na schooltijd en in het weekend. Als verassing voor de komende tijd hebben we Wii Music en Little Big Planet aangeschaft!!

foto's volgen nog
Link aankondiging weekkrant

Video!!!

1 comment:

Romke said...

Geweldig Tom. Ik heb het filmpje dat Imme me doorstuurde gezien. Prima hoor. Zoiets zou ik in Arnhem ook wel willen hebben. Je trekt er toch weer kinderen mee en van het een komt het ander. Behalve dat ze andere kinderen ontmoeten wat natuurlijk ook belangrijk is. Groet Romke