Wednesday, September 22, 2010


Gelezen: Mama Tandoori / Ernest van der Kwast

Op aanraden van Henk heb ik dit geweldige boek gelezen. Een bijzonder verhaal over de opvoeding door een 'pittige' Indiase moeder. Erg komisch bij momenten maar ook ontroerend.

Deze moeder geloofd in alles dat gratis is. Want dat is goed! En aanbiedingen kan ze niet laten staan. Tevens heeft ze zo haar gedachten over hoe haar zoons behoren te leven en wat ze moeten worden. Het hele gezin moet er aan geloven; Mama Tandoori's wet is wil!

Dit boek leest echt als een trein. Een heerlijk boek. Bedankt Henk!

4 comments:

Unknown said...

Vergeet niet op het boek te stemmen voor de NS Publieksprijs 201: www.nspublieksprijs.nl. Zie hier ook de stemoproep: http://www.youtube.com/watch?v=Km3yfJYC0LA

Henk said...

@Tom: graag gedaan!
@Ernest: done!

pipigus said...

Ik vond het ook een geweldig boek. Ga ook nog even stemmen. En nu dus David Sedaris... ik vond het... dat hoor je binnenkort wel.

Tom said...

@Ernest: Stem zojuist uitgebracht! Heb nog even snel DWDD gekeken en jullie gezien:) Prachtig!

Mijn moeder dit boek vrijdag voor haar verjaardag gegeven met een mooie boodschap in de kaft.

@Pipigus
Heb eerste stuk gelezen. Ik weet het ook nog niet... Waar dit heen gaat en wat ik er van vindt.