Monday, December 11, 2006

Yoho,

Allemaal sinterklaas overleefd? Heb nog steeds die 2e chocoladeletter liggen.... Nog twee weken en dan heb ik voor het aller aller laatste kerstvakantie(verwacht ik zo). Volgend jaar begint het werkende leven(hoop ik)

Wat is het ontzettend druk de laatste tijd. Ik kan veel dingen niet helemaal overzien... Op mijn stage is het druk en moest ik nog even de laatste dingen doen voor mijn schoolopdrachten. Op school is het ook redelijk druk nu we tegen het einde van deze periode aan zitten(januari proeve). En thuis is het ook druk! Gelukkig heb ik de weekenden om te chillen en mijn psp als afwisseling. Lezen komt er helaas niet meer zoveel van. Dus moet binnenkort maar eens een goed boek scoren...

De kerstplanning ligt al z'on beetje vast voor dit jaar, familie familie familie.... en een beetje offtime. Dan is er nog een kerstbuffet en een eindejaarsvergadering op een schooldag. Waarschijnlijk sla ik beiden over uit gebrek aan tijd. Kan die schooldag ook niet missen en het wordt rete laat als ik het er achteraan plak.

MDA, mijn mda loopt weer te ouwehoeren. Het toetsenbord werkt niet optimaal dus ik zal nog een keer T-Mobile moeten bellen voor reparatie. Ben ik heb weer een week kwijt. Maar aan de andere kant, nu ik nog garantie heb...

Schrijven gaat me momenteel ook minder makkelijk af al heb ik wel veel inspiratie... Daar moet weer tijd voor vrij gemaakt worden de komende weken.....

adios

No comments: