Friday, November 24, 2006

Yo selecta!!!

Het is leuk dat je van 2pac houdt maar keep it to yourself. Ik word strontziek van die takkeherrie! Een eigen variant op. Wat zijn boomerang kaarten leuk. Gewoon een iemand in de trein dissen omdat je strontziek wordt van zijn slechte voorkeur voor muziek.

Maar goed het is weer vrijdag en ik heb 'tijd'? Wat dat mag wezen??... Gisterenavond is het weer redelijk laat geworden en heb ik chilliwilly filmpje gekeken met een leffe.(altijd fijn dat soort gezeldschap). Het was echt een ontzettend droge film van Jim Jarmusch. Ghost Dog over rappende negers waarvan er 1 samurai is. Hij woont op het dak van een hoog gebouw in een hutje met zijn postduiven en is huurmoordenaar. Dan komt de maffia op zijn dak.. Opzich erg vermakelijk.

Vannochtend ging het opstaan moeilijk maar tegen 9 uur was ik paraat. Ik had me voorgenomen een bestekset te kopen bij de blokker. Best een luxe ding(90 delig) en kijkende naar de toekomst. Moest ik weer een heel takkeeind om fietsen naar een ander filiaal omdat het set hier uitverkocht is. Logge zware doos achter op mijn moeders fiets. Maar goed geluk dat ik er nog aan kon komen(scheelde best veel euri) Dus ben nu trotse eigenaar van een luxe 90 delig sola bestekset. Nu nog een leuk en groot huis(villa ofzo) Dan kan ik daar rustig de buren verorberen enz....

Maar goed daarna dus moest ik nog beginnen aan deze toch productieve dag en mijn schoolopdrachten maken die ik voor disndag op heb gekregen(kan er di ook nog aan werken). Gisteren heb ik dan eindelijk mijn laatste opdracht voor mijn verslag uitgevoerd. Het maken van een vodcast ter promotie van de selfservice van bibliotheek presikhaaf in arnhem. Dus ik moest een takkeneind om en de treindienstregelingen liepen niet goed. Maar goed het was het waard. Het resultaat is niet slecht. Al moet er nog wel heel wat gebeuren maar een proef vodcast is gemaakt.

Vandaag moest ik daar even een verslagje van maken voor in het grote verslag voor deze module presentatie&promotie. Dit ging aardig goed al heb ik het nog niet af. Wat is dat toch met mij? Ik wil altijd alles meteen af hebben!!Verders heb ik wat opdrachten gemaakt in de hoop dat ik aankomende dinsdag echt vrij heb ipv dat ik die suffe opdrachten dan nog moet maken. Dit is voor 50% gedaan. Dus ben ergens wel tevreden. Kan aardig wat tasks afstrepen.

Wat ben ik blij met de komst van het weekend!!Eindelijk de series en films kijken die nog op de plank liggen en schreeuwen om aandacht. Maar kvergeet dan vooral niet mijn meisje want die verdient natuurlijk meer aandacht...

Ik hoop binnenkort weer meer inspiratie te krijgen en meer te schrijven. Voor de volgende Cerebraal Nieuws heb ik gelukkig ideeen genoeg. En ik moet nodig mijn blog pimpen.

Tot snel!

No comments: