Friday, August 24, 2007

Het bloggen gaat niet meer zo flex als voorheen maar ik probeer te bloggen waar ik kan. Dit is mijn eerste week na een week festival en Berlijn. Op het MeraLuna festival heb ik Tool gezien(mijn 4e keer) en dit was weer onwijs gaaf. In Berlijn heb ik veel gezien en gedaan. Helaas niet in rechstag geweest omdat de rijen te lang waren; dag in dag uit. Mijn nieuwste gadget is een Tool bag die redelijk exclusief is(hoop ik) en deels van leder. Ik zal een foto uploaden binnenkort. Ook had ik graag de oude bieb van Berlijn willen bezoeken maar hadden gebrek aan tijd..... We hadden een reusachtig luxe ontbijt en ik had elke ochtend mijn eigen koffiekan:)
 
Eenmaal terug in Deventer trof ik een fris apartement aan waar een hoop aan gedaan was. Inmiddels hebben we nog veel meer gedaan en ben ik bijna verhuisd. Dinsdag de vloer. Vanavond hopelijk een nieuwe kledingkast en morgen de verlichting. Het is een heel karwei maar het wordt prachtig!!
 
Op sociaal vlak ligt alles een beetje stil nu ik midden in de drukte zit. Ik probeer het snel weer een beetej op te pakken.
Verders krijg ik ook komende week een nieuwe MDA. Althans hoop dat hij direct leverbaar is:)
Ook wil ik nog wat foto's uploaden....
 
greetz, da tommy
--
Those who tell the truth shall not die!!

2 comments:

Daniƫlle said...

Een eigen koffiekan? Mag ik de naam van dat hotel? Staat sowieso nog op mijn 'to visit' lijstje, Berlijn. Ben je nog wezen stappen daar? Schijnt enorm gaaf te zijn. S6 met verhuizen!!!

Tom said...

Hey, Het was Encontel in Charlottenburg. Ben nog steeds verpletterd door het fantastische ontbijt. Helaas, we hadden plannen om flink te gaan stappen maar te weinig tijd. Dus dit staat op de agenda voor de volgende trip berlijn. Die gaat er zeker komen....