Thursday, August 30, 2007

Gadgets

Nu ik aan het verhuizen ben stromen de huishoudelijke gadgets me tegemoet. Nou ja...stromen... Ik moet ze natuurlijk wel betalen maar er is nu meer reden nieuwe gadgets aan te schaffen.

Het uitzoeken van een koelkast is geweldig: tenminste als je een mooie wilt hebben. Maar om dan ook nog een betaalbare te vinden is een ware kunst. Het liefst had ik een ijsdispencer en watercooler in mijn koelkast gehad maar dat laat mijn budget niet toe. Dus is het de Samsung rl38ecps geworden. Waar ik overigens ook erg blij mee kan zijn:) Bestellen via internet loont nog steeds de moeite, dit scheelt me zo'n 100 euro.



Tevens is mijn mDA aan vervanging toe dus krijg ik die ook in enkele dagen. De MDA Touch is vele malen kleiner als de vario die ik nu heb en daarbij erg licht. De touch werkt met een nieuwe technologie: touchflo. Hiermee kan je je mda navigeren met je vingers op het toucscreen. Een soort Ipod idee. Het wordt zelfs door sommige mensen de concurent van de Iphone genoemd. Mij gaat het er dan nog het meeste om dat hij klein en handzaam is en dezelfde dingen kan als mijn vario...

No comments: