Friday, September 07, 2007

back in action!!

Jippie Kayee moeders kinderen,
 
Vandaag is echt zo'n dag dat ik me weer geheel back in action voel. Door alle drukte verslappen  bepaalde aandachtspunten zoals: web 2.0, library 2.0 en de blogs die ik dagelijks even door nam. Na een vergadering ben ik weer fanatiek bezig met het denken aan verbeteringen en maken van lijstjes van punten ter verbetering. Natuurlijk gaat dit geheel gepaard met mijn blik op de toekomst. Wat nu niet gerealiseerd kan worden blijft bewaard voor de toekomst!! Ode aan de modernisering! We hebben twee nieuwe 'denk' 19" flatscreen monitoren in de inlichtingen balie. Ook probeer ik de bibliotheek 2.0 netwerken weer meer in de gaten te houden.
 
Mijn foto's heb ik nog steeds niet uitgezocht dus dat moet nog een keer gebeuren en dan plaats ik wat beelden Berlijn en Mera'Luna.
 
Tot snel

--
Those who tell the truth shall not die!!

1 comment:

Anonymous said...

he tom,
hoe is ie?
ik zit nu in wageningen, tijdelijk maar ik word vaak gebeld om hier te werken. ik twijfel of ik ga soliciteren, ik wil graag in wageningen blijven werken.
hoe bevalt het nieuwe flat?
++retno