Monday, October 06, 2008


Arid in Burgerweeshuis

Afgelopen vrijdag heb ik Arid gezien. Ken zelf de cd alleen Little Things of Venom. Dat was hun debuut. Via hun MySpace heb ik meer geluisterd van hun nieuwere nummers en dat beviel ook goed. De zanger heeft een groot bereik en kan erg veel met zijn stem. Ze speelden in een klein zaaltje en de zaal was maar half vol dit vond ik wel tof! Het volume was ontzettend hard waardoor we wat verder af zijn gaan staan. Het was echt een heel gaaf concert. Ze speelden zo'n 1,5 uur. Ik heb net de nieuwe CD aangevraagd voor de muziekafdeling.

Helaas zijn er 'nog' geen foto's beschikbaar van het concert in het Burgerweeshuis.


CODA Games


Door gebrek aan tijd hebben we de plannen iets opgeschoven. De herfstvakantie komt iets te vroeg. Maar mede omdat we het beter aan willen pakken dan het zou worden als we het volgende week zouden houden. We hebben ook plannen om een plaatselijke winkel te betrekken met bordspellen en Warhammer. Een enthousiaste jongen wil workshops geven in het schilderen van poppetjes en mogelijk komt er dan ook ruimte voor voor deze vorm van spel.
Ook hebben we een extra middag ingelast om de overige benodigdheden aan te schaffen. De PR van het plan kan nu ook beter georganiseerd worden en we gaan de ruimte al inrichten met posters als teaser.

2 comments:

Tom said...

bedankt voor de tip, die cd heb ik nog niet gehoord.

Anonymous said...

'Play a Codagame!'
Succes,
Ecco