Sunday, December 07, 2008


Vakantie!
Nog een uurtje op de muziekafdeling en ik heb een week vakantie!! We gaan o.a. cachen in Wijk aan Zee. heb een paar afspraken staan en zal me wijden aan de Tomb Raider Underworld. Slingeren in bomen en hangen aan de afgrond.

Zoals voor elke vakantie heb ik weer zat plannen die natuurlijk allemaal te veel tijd kosten voor de tijd die ik heb. Maar moedig heb ik de nodige stof mee naar huis genomen en we zullen zien!

Heb dagelijks wel een momentje dat ik denk: BLOGGEN! Maar er voor gaan zitten kost wat meer moeite.

Positief nieuws: Heb zo goed als zeker 8,5 dag gekregen voor mijn nieuwe project. Waar ik zeker meer over zal schrijven als het meer vorm krijgt.

4

now going down under in my crib!

1 comment:

Anonymous said...

Fijne vakantie. Geniet ervan!