Monday, April 09, 2007


Last days
Dit zijn mijn laatste dagen, de laatste lootjes van mijn 'officiele' stageperiode. Morgen een presentatie voor het 4/5 deel en dan nog twee dagen stage voor ik maandag begin. De paasdagen hebben me erg veel enegerie gegeven en ik voel me uiterst opgeruimd en energiek!

Gisteren langs de stationskiosk gelopen opweg naar het park en een nieuw boek gescoord. Het belooft veel te worden/ zijn/mooi boek. Dat is de dat van Dave Eggers. Hoeseini van de Vliegeraar noemt het een bijzonder boek. Nu is deze toevoeging aan de cover enkel een lokkertje maar ik had ergens wel over dit boek gehoord dus heb hem gekocht. Jullie horen het wel als hij uit is!

Het moest er al een tijdje van komen: een nieuwe header voor mijn blog. Ik merk dat het me meer tijd kost iets te fixen met photshop nu ik het al lange tijd niet meer intensief gebruikt heb dus ik hou het simpel for now...

Sopranos Het laatste deel van The Sops is weer begonnen. Nog 8 afleveringen en het zit er op. Vrijdag las ik een groots artikel in de Volkskrant over de Sopranos en wat voor invloed het heeft op de mensen en fans. Ik kijk het pas een 2 jaar maar heb wel alles gezien. Ik ben erg benieuwd naar het einde.

tot snel

No comments: