Saturday, August 02, 2008

Gamers in de bibliotheek!

Eindelijk dan mag ik echt aan de slag met games en consoles. Afgelopen donderdagmiddag ben ik op pad geweest met een collega van ICT en hebben we 2 wii's en een PS3 aangeschaft. Tevens hebben we Mario Kart, -Brawl, wii play en Guitar Hero voor de wii en Sing Star en PES 08 voor de PS3 aangeschaft.

Na wat overleg is toch besloten de consoles in een vaste opstelling neer te zetten en 4 keer per jaar een tournament te houden. De vaste plek komt in een geluidsdempende ruimte op de muziekafdeling. Als alles volgens plan verloopt zullen we in september een launchparty organiseren. We hebben heel wat in petto voor onze bezoekers.

De leeftijdscategorie zal in eersten instantie 6-12 zijn. In de toekomst willen we doelgroepen mixen en er zijn al plannen om ook het verzorgingstehuis uit te nodigen. Voor de launchparty proberen we nog wat goodies te scoren en anders zullen we zelf wat leuke prijzen weg geven. Er zitten hier ook heel wat winkels voor bordspellen dus wil ik ook een tafel wat kids magic the gathering, pokemon en de kolonisten bijv. kunnen spelen.

Wat geeft dit project mij energie!!

3 comments:

Anonymous said...

Kewl! Game On Tom!

Unknown said...

Goed werk Tom!
Houd ons op de hoogte!

En dat je er energie van krijgt is weliswaar logisch maar toch heel mooi.

Enjoy!

Anonymous said...

Mijn complimenten voor je enthousiasme.
Voor mij is toch een andere wereld, de virtule. Maar ik kom er in Coda eens kennis mee maken.
Groet,
Ecco