Sunday, January 25, 2009



Vouwfiets!

Al een tijdje dacht ik aan het kopen van een vouwfiets. Nu ben ik niet te lui om te lopen dus heb dat ook 18 maanden gedaan: station naar werk. Maar praktisch gezien is het wel handig. Haal zo een stuk vaker de trein en ben keurig op tijd.

Maar omdat de noodzaak er niet echt was dacht ik aan een budget fietsje. Collega van mij had een goedkoop model van Halfords eens in de aanbieding gekocht. Momenteel is dat ding veel duurder. Dus een beetje speuren op marktplaats. Zo kwam ik bij een import bedrijf en kocht gisteren deze fiets voor een erg schappelijke prijs. Het is een soort vouwbare mountainbike. 6 versnellingen, handremmen, veering, dikke banden. Niemand gelooft mij ook als ik zeg dat het me zo'n 110,- heeft gekost. Maar goed dan heb je wel geen garantie en geen bekend merk. We zullen zien waar dit fietsje me heen brengt. Marktplaats is de bom!

No comments: