Wednesday, November 15, 2006

What's on my mind???!

Tool was afgelopen vrijdag weer eens in Nederland(Ahoy Rotterdam) en ik heb ze ongemerkt aan me voorbij laten gaan. Het is goed lijkt wel nu ik ze afgelopen zomer 2X in 1 week heb mogen zien. Volgend jaar zie ik wel weer hoe, wat en wanneer en of er de nodige cashflow is.

Stageverslag zoals gewoonlijk... Tom si bezig aan een stageverslag. De 3e van 5 voor deze opleiding. ik moet zeggen ik raak er aan gewend. Na de eerste is wel de kop er z'on beetje af. Al moet ik wel voor elke nieuwe module een ander thema behandelen blijven indeling en eisen hetzelfde. Ik hoop deze keer eerder klaar te zijn zodat ik alvast in het voren kan werken voor de komende module.

WERKWERKWERK Nu mijn schooltijd aan een einde komt begin ik steeds meer werkkriebels te krijgen. Ik wil erg graag aan het werk. Gewoon een leuke betaalde baan met doorgroeimogelijkheden(van vuilnisman tot vuilniswagenchaufeur)

Call of Duty 3 Hoe briljant kan een trilogy zijn? Natuurlijk kende ik Medal of Honor al van de playstation1 en andere consoles maar nog nooit ben ik zo overtuigd geweest van de kracht van een game. Deze wargame is wel zo indrukwekkend, mooi en realistisch dat je gewoon weet dat er geen betere kan bestaan op dit gebied. De graphics op de 'oude' XBOX vallen ietwat tegen omdat ik COD2 altijd op de pc heb gespeeld maar de gameplay blijft geweldig. Wie weet ooit een Xbox360. Fijn dat er ook een versie komt voor de PSP.(hier zie ik naar uit)http://www.callofduty.nl

Schrijven Nu ik wat afstand heb genomen van mijn forum krijg ik meer tijd voor zaken waar ik altijd te weinig tijd voor heb. Van schrijven krijg ik een goed gevoel, een gevoel van voldoening. Creëren van nieuwe ideeen en teksten is heerlijk. Schrijven voor de redactie van cerebraal nieuws blijft nog steeds erg uitdagend en interessant. Hoe hou je het enerzijds interessant en anderzijds niet te specifiek. Hou oog op de doelgroep. Schrijven voor doelgroepen is een vak apart.

Series Momenteel en al een beste tijd ben ik veel bezig met de Amerikaanse series. Eerder had ik steeds veel in te halen om bij te lopen, momenteel volg ik 5 series waarvan ik elke week 1 episode kijk. Dat is heerlijk afwisellend. Ik hoop dat ze interessant blijven.

Films De laatst gekeken film: Shower, een chinese film over een oud mannetje met twee zoons, één geestelijk gehandicapte die een badhuis heeft. De andere(niet gehandicapte) zoon komt weer eens langs na lange tijd en heeft allemaal moderne ideeen. Het is een grappige film maar wel echt een zondagsfilm. De dag ervoor heb ik Ik omhels je met duizend armen gekeken naar het boek van Giphart. Nou heb ik in het verleden heel wat van Giph gelezen en zijn films gekeken. Moet zeggen, echt een Nederlandse film, dat is niet per definitie negatief of positief alswel duidelijk: veel sex. Het viel nog mee uiteindelijk maar toch wel typerend. Moet zeggen wel 1 van de betere giphart films, er wordt aan de weg gewerkt. Ik ook van jou, de eerste giph verfilming vond ik de beste. Hier had hij zelf veel kritiek op. De tweede waar hij zelf aan meegewerkt had(phileine...) vond ik erg slecht... Nou ja.... dat je boeken kan schrijven wil niet zeggen dat je films ook goed lukken... De laatste jaaaaaren lees ik ook niks meer in dat genre, soms nog wel een nieuwe giph voor de lol. Troost was wel weer grappig.

Nog veel meer on my mind maar ik laat het hier even bij voor nu. Er komt snel een vervolg...

No comments: