Friday, November 17, 2006

Wobbelywobbely
What the f*ck if wobbelywobbely vroeg ik mijn messenger contactpersoon. Nou... uuh dat zeg ik wel eens als ik vervelend ben, een wiebelkont ben. uuuuh ok....

Meisjes hebben vaker van die liefkozende bedenksels om de realiteit verdraagzaam te maken. Om negatieve aspecten van het leven om te zetten in iets leuks zoals wobbelywobbely.

Het is alweer vrijdag, een lege dag die gevuld moet worden met schoolopdrachten maar zich daartegenverzet. Het is moeilijk steeds maar weer aan de slag te gaan voor school. De verslagen hangen me de keel uit. Maar er is licht in de duisternis: Explosions in the sky komt in paradiso!!! Herkansing voor Tom om ze alsnog te zien. Net het laatste album aan het luisteren....

Nu probeer ik er alsnog wat van te maken

No comments: