Monday, March 17, 2008


Gelezen: Een andere Elliot, Graham Gardner

Na Henk en vervolgens Blogparty heb ik dit boek ook maar eens mee naar huis genomen en het zoals beiden al wisten te melden: in één ruk uitgelezen.

Elliot is een jongen uit een arm gezin en loopt daardoor in een tweedehands schooltenue en wordt weg gepest. Hij is vast beraden helemaal opnieuw te beginnen op een nieuwe school en in een nieuwe omgeving. Al zijn spaargeld gaat uit naar een nieuw schooltenue en hij zal zich onopvallend gedragen op deze nieuwe school. Door 'anders' op te vallen hoopt hij wat te bereiken. Maar dan....
Henk en Blogparty bedankt voor deze mooie tip!

Gezien: TBS met Theo Maassen

In een trailer had ik zijn uiterst geschikte verwrongen kop al eens gespot en werd mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Maassen weet een geweldige TBS patiënt neer te zetten die vast zit omdat hij volgens hem stelselmatig door zijn vader misbruikt is en hem uiteindelijk het leven ontnomen heeft. Maar dan ontsnapt hij op een dag. Spannende Nederlandse film!

Gespeeld: Half Life The Orange Box
En dat voor maar 34,95 keihard 5 games! Nu had ik nog geen 1 deel van deze reeks helemaal uitgespeeld dus de moeite waard. Ben momenteel erg into multiplayer online shooters mede door COD4(erg sterk). Dus ik dacht: minimaal 4 van de 5 games hebben een multiplayer modus. Maar het lijkt er op dat alleen team fortress multiplayer is. Maar vooralsnog de moeite waard!

No comments: