Sunday, March 01, 2009

Playstation overleden
Dieptepunt of hoogtepunt?


Vanochtend pufte hij zijn laatste beetje energie uit en knipperde het lampje kort. Na bijna twee jaar is het leven van mijn Playstation dan toch tot een einde gekomen. Gisteravond heb ik mijn laatste stappen in het Cyrodill van Oblivion gezet en begon aan de quests van The Nine Devines. Als ik daar mee klaar was had ik bijna alle quests gedaan. Zo'n 180-200 uur in 1 character gestoken en poef daar ging mijn human warrior met al zijn master skills! Kortom ik was nog niet echt klaar. Ook met de laatste 007 was ik opweg maar niet klaar. En alle voortgang in Little Big Planet.

Toch was ik onverwacht kalm in deze nieuwe periode die aangebroken is. Nu heb ik een stuk meer tijd voor alle andere dingen die ik graag doe. Te beginnen met het lezen van een goed boek. Toch hoop ik natuurlijk dat ik een nieuwe krijg van Sony. Laten ze aub een beetje medeleven tonen.

Oja natuurlijk moet mijn DVD speler met divx playback weer terug naar de huiskamer nu ik geen mediacentre meer heb van de PS3. En niet te vergeten moet ik alles gaan branden om het af te spelen. Hmmm het zal even wennen zijn.

Natuurlijk kan ik altijd nog om mijn Wii, psp of DS gaan spelen;)Toch voel ik me verdomd raar vanaf het moment dat hij na diverse pogingen niet meer aan wilde.

De laatste tijd haal ik veel voldoening uit het zien van gamende kids in de GameZone. Er wordt nog steeds veel ontwikkeld en er komen steeds meer kids. Ik zal snel meer schrijven over de recente ontwikkelingen van de GameZone.
cheers

No comments: