Sunday, January 07, 2007

Hallo allemaal,

Ik heb te lang niet gepost. Maar het was vakantie en ik was erg druk!! Veel mensen waren natuurlijk vrij in eind december 2006. Heeft iedereen leuke dingen gedaan? Oud en nieuw viel redelijk tegen voor ons. De Elegast was rete saai met niet echt de juiste mensen en het beste thema(nederlandse muziek) Voor 12 uur hebben we cabaret gekeken wat wel leuk was.

Deze week ben ik naar een vriend geweest in bergen op zoom en we zijn samen naar Antwerpen gegaan om daar wat sightseeing te doen en hebben een en ander gedronken. Het is en blijft een mooie stad. Dit was mijn 2e keer.

ML heeft ook een psp aangeschaft via marktplaats. Daar ben ik erg verheugd over. Via WIFI(draadloze verbinding) kunnen we multiplayer gamen. De meeste games ondersteunen dat wel. Vooral de mini games zijn erg leuk om samen te doen. Wel jammer dat de accu nog sneller leeg raakt met wifi mode on. Ode aan pspmedia en maxconsole!! Hier haal ik alle juiste info vandaan over de psp. Mogelijk schaf ik een 360 aan in de toekomst. ML heeft haar xbox gemold waardoor ze niet verder kan gamen. ik heb tijdelijk mijn eigen oude xbox hier neer gezet.(nog geen jaar oud maar goed)

Verders heb ik eindelijk weer de tijd gehad om te interviewen in de vakantie. Ik heb Henk geintervieuwd wat al lang in de planning stond. Het interview is al gekeurd door Henk en moet nog even naar de redacteur. Het is en blijft leuk om mensen te interviewen. Dit is een leuke manier van mensen leren kennen en ze zo goed mogelijk op papier zetten. Het leukste is feedback krijgen op iets wat je doet. Maar als je dat niet krijgt is het vooralsnog goed om veel te schrijven voor je ontwikkeling.

Morgen begint mijn stage weer of eigenlijk ga ik verder waar ik twee weken terug mee gestopt ben. Denk dat ik alles nog wel goed in mijn bol heb zitten en zo verder kan. Maandag heb ik een proeve ter afsluiting van de afgelopen periode. Deze proeve bestaat uit een presentatie en een verslag die ik al een flinke tijd klaar heb liggen... Komt vast allemaal wel goed. heb de presentatie al geoefend thuis met huiselijk publiek.

No comments: