Wednesday, January 17, 2007

Hi Fooks,

Damn ik heb echt mijn dagje vandaag!! Gisteren is mijn nieuwe module in gegaan op school, BIA Beheer informatie aanbod. Hier gaan we dieper in op het aanschaffen saneren en beheren van de collectie binnen de bibliotheek. Zoals altijd heb ik me goed voorbereid. ik heb het collectie profiel van Bibliotheek Arnhem eens goed doorgelezen. Vandaar dat veel lesstof me bekend voorkwam. Vandaag heb ik met mijn stagebegeleider alle opdrachten doorgenomen en alles goed voorbereid. Dus ik kan in principe al flink aan de slag. Ik heb het gevoel het helemaal onder controle te hebben dus het kan niet stuk!!

Series, laatst was het dieptepunt. Ik volgde 6 series en had een HD vol staan met videos. Toen crashte hij en raakte ik alles kwijt. Toevallig had ik alles al gezien maar wasbeer dat ik ben zou ik het graag backuppen voor de collectie. Nu is er net een huge break bij alle series en starten ze allemaal binnenkort weer. En toen kwam ik bij Bob thuis en die had 2 seizoenen van Greys Anatomy dus ben ik dat maar eens gaan volgen. Best relaxte serie btw! Dus ik heb weer iets nieuws in de serie wereld!

PSP Mijn obsessie van 2006 al verlang ik al weer naar een xbox360. Ik weet wel dat ik nog lang niet uitgespeeld of uitgekeken ben met mijn psp. Ik heb PSPmedia ontdekt en dat is het helemaal voor mij! Zo is er voor elke hobby wel een community om je op te storten. Het is alleen moeilijk bij te benen allemaal. Vooral omdat ik niet zomaar iets laat rusten. Het relaxte is wel dat ik ook series kijk op mijn psp in de trein. Het valt me op dat ik platformers erg leuk vindt om te spelen op de PSP, speel momenteel Daxter.

Literatuur Hier heb ik echt veel te weinig tijd voor de laatste tijd. Die tijd moet ik echt vrij gaan maken want dat is nodig!! Momenteel lees ikl Londonstani. Dit boek gaat over een jeugdige bende in London. Het is geschreven in ghettotaal met veel rappers invloeden. Een en al focking dit en focking dat + natuurlijk de niet te vergeten dit is de shit!?$%&* Opzich wel leuk maar even inkomen. Dit is dus een plan voor de komende tijd...

Solli Momenteel ben ik alv ast een beetje zoekende naar werk voor als ik klaar ben met de opleiding of al eerder mocht ik kans maken. Er zijn best veel vacatures in mijn sector. Heb flink zitten zwoegen voor een goede solli. Nu is het alleen nog maar tergend wachten en wachten.

Muziek Ik heb door Bob Last FM ontdekt al had ik er al wel van gehoord. Dus verwacht nieuwe muziek tips naar mate ik meer luister. Al vind ik het nog niet veel voorstellen, ik kende veel bands toch al wel. Iemand op Hyves heeft me toegevoegd op basis voan mijn muziek smaak. Hij complimenteerde me op mijn keuzes en vroeg zich af of ik naar zijn band wilde luisteren en ze eventueel live wilde zien. Hahah hoe dat soort dingen lopen...

This is it for know...

No comments: