Wednesday, January 24, 2007

Hallo,

Op mijn stage:
Vandaag op mijn stage ben ik bezig met de aanschaf van nieuwe boeken. Dit moet ik door een schoolopdracht uitvoeren. Mijn stagebegeleider en ik doen dit apart en vergelijken dit naderhand. Het is leuk en uitdagend werk. Zeker ook om vooruit te kijken naar wat aan zal slaan bij de klanten. Anderzijds kijk je naar de huidige collectie en of de nieuwe boeken een goede aanvulling zullen zijn.
Straks gaan we even tussentijds bespreken wat de ondervindingen zijn. Aan de hand van mijn recentelijke ervaring op het gebied van saneren krijg ik meer inzicht in het aanschaffen voor de collectie.


Series/DVD & Film
Onderweg kijk ik momenteel Greys Anatomy. Zoals jullie misschien wel weten ben ik naast film ook erg verslaafd aan series. Vaak omdat dit neverending is(iig voor een flinke tijd). Onlangs heb ik via mate Bob het eerste seizoen gescoord. Sindsdien ben ik helemaal hooked. Heerlijk vind ik het dan ook als ik een ep. mee kan nemen onderweg. Het is dan wel een ziekenhuissoap maar juist daarom kijkt het lekker weg. Gisteren ontdekte ik dat enkele van mijn favo series weer begonnen zijn op de Amerikaanse zenders. Dus ik krijg het druk de komende tijd! Grey duurt nog even, gelukkig zijn ze daar al bij S3 Episode 12? zoiets... Dus dat is nog even lekker doorkijken. In de bieb kwam ik Italian for Beginners tegen, deze film werd me vorig jaar nog door iemand aangeraden. Dus genoeg kijkvoer...

PSP
Op PSP gebied doe ik het even rustigaan... Ik moet weer even 'die' game vinden om dagenlang mee te spelen. Het is fijn dat het een multifunctie ding is. Dus kijk er nu maar even series op.

Internet
Bij elke nieuwe hobby komt een nieuw website en waarschijnlijk nog een nieuw account. In die zin is Internet echt geweldig! Voor elke hobby genoeg nieuwe websites, forums enz... Om je helemaal in te storten!! Ik ga de komende tijd werken aan een lijst met favoriete/handige websites die op mijn blog komen te staan. Dit is handig voor mij als verzameling maar mogelijk ook voor jullie lezers...

Greetz Tommy

2 comments:

Imme said...

Ik ben echt.. zooo verslaafd aan Grey's Anatomy! Wist niet dat jongens dat ook keken, meestal vinden ze het te dramatisch :P
Maar kijk jij dan op Amerikaanse zenders? Dan weet je al wat er allemaal gaat gebeuren! Shh.

Anonymous said...

ik kijk idd met amerika mee, altijd eigenlijk als ik series volg... Dat gaat op een beter tempo:P