Monday, March 12, 2007


Hallo wereld,

Het zijn spannende tijden met goed resultaat!! Het sollicitatiegesprek is goed verlopen en ik bemn uitgenodigd voor een 2e gesprek. 'We hebben de intentie je aan te nemen.' Dus er is goede hoop!! Nu is het nog even spannend hoe dit afloopt... Mijn stage zou dan verplaatsd worden naar Apeldoorn. Ik moet zeggen dat ik blij ben met het positieve nieuws alleen heb ik het erg naar mijn zin in Arnhem. maar werk is wel toekomst enz... En het is dichterbij dus het scheelt reistijd.

Afgelopen weekend heb ik nog wel even inspanning gezeten met alle nieuwe dingen. Daarom is het goed dat de week weer 'gewoon begonnen is'. Dan heb ik niet zo veel ruimte om door te draaien in gedachten over de toekomst!! Bij het nieuws op gebied van werk komen ook woon vibes kijken, zoals altijd loop ik hard van stapel. Maar er ligt al een afspraak om me in te houden. Ik pak eerst een paar maanden om me in te werken en wat dingen af te ronden alvorens ik volgende stappen richting zelfstandigheid neem. Maar ik sprankel weer van de energie met al deze nieuwigheden!!!(nog meer dan normaal!!)

Mijn PSP is weer helemaal 'up to date' dus ik kan weer alle nieuwste dingen doen!! heb onlangs Burnout Dominator gespeeld en dat spel is wel heel vet!! Ben opzich niet zo van de racers maar deze is wel sterk. Doel naast racen is weggebruikers rammen en dat gaat lekker. De game gaat gepaard met vette soundtracks.

Het is ook eindelijk gelukt om mijn quilt te implementeren in dit blog. Nu denken jullie vast: wtf is een quilt???!!!@# Dat is een quilt van albumcovers van de meest geluisterde albums gegenereerd vanuit mijn profiel op Last FM. Zo kunnen jullie zien wat ik recentelijk het meest luister als ik tenminste thuis luister, daar heb ik het prog. geinstalleerd. Ik ben redelijk lang ezig geweest met het zoeken naar een oplossing om mijn quilt te implementeren maar het was redelijk aanvoudig!!

Tot snel...



2 comments:

Anonymous said...

Iep! Dan moeten we je allemaal missen in Arnheim.

Tom said...

Idd, ik vind het ook jammer...