Wednesday, March 07, 2007



Vandaag judgementday voor tom!!

Vannochtend omstreeks 5 uur werd ik wakker en realiseerde me; nog 2 uur voor de wekker. Rond half negen was ik op de plaats van bestemming. Ik moest pas om kwart voor tien op mijn afspraak zijn maar wilde ruim de tijd hebben me geestelijk voor te bereiden. Helaas zat alles nog dicht op een ordy slordie tent na waar ik een bak leut achterover gewerkt heb, natuurlijk ook omdat ik even gebruik wilde maken van de toiletten.

Mijn tweede bak haalde ik bij het vooraf verkozen café en nam ik mee in kartonnen beker. Rond half tien melde ik me aan de museumbalie. Ik mocht even rond kijken naar de objecten in het muzeum. Bah wat een spanning... Maar toen uiteindelijk zittende en wachtende werd ik opgehaald door iemand van P&O. Hij nam me mee naar de 3e verdieping?? Daar ontmoette ik nog twee mensen en ging zitten.
Nog even leek het spannend omdat mijn organizer/MDA in de weg zat en gekilled moest worden maar dat verliep goed. Toen moest ik mijn keuze allereerst motiveren waarna een spervuur van vragen mij omver bliezen. Maar ik hield me staande en probeerde zo goed mogelijk antwoord te geven.
Toen kwam er een ingang: de vraag naar Cerebraal Nieuws en heb ik verteld over mijn verleden en loopbaan. Op het eerste gezicht leken ze niet te schrikken/dit beviel me wel. De punten die ik benoemde ervaarde ze als positief omdat structuur en duidelijkheid nog wel eens ontbreekt aan personeelsleden.
Als laatste vuurde ik zelf nog twee vragen af: scholingsmogelijkheden en afwisseling, hier waren ze wel blij mee naar mijn idee. En zo stond ik weer buiten en verlost van alle voorsollispanning.

wat ik sowieso bereikt heb is dat ik bij de 10/80 sollicitanten hoor die uitgenodigd zijn. Nu maar hopen op een goede afloop. Voor het weekend weet ik meer...

Tom

No comments: