Monday, March 19, 2007


Hallo wereld,

Wat gaat de tijd toch snel, het is al weer een week geleden dat ik voor het laatst geschreven heb. Mijn eerste solli gesprek is goerd verlopen, de vrijdag erop hoorde ik dat ik door ga voor een tweede rondeafgelopen vrijdag kreeg ik een brief met uitnodiging voor donderdag a.s. om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Dus ik ben 'zo goed als' aangenomen!!

Het feit blijft dat ik het jammer vindt om weg te gaan uit Arnhem maar het is niet anders. Dit zal de toekomst worden. Het is wel te hopen dat het allemaal goed gaat verlopen. Maar dit is een begin!!

Vrijdag had MarieL taartjes meegenomen en een hele lieve kaart omdat ik 'zo goed als' aangenomen ben. Dit was keihard genieten voor twee. Ik toverde mijn kookkunsten voor de dag en maakje lekkere shoarma met paprika's en sla...

Zaterdagavond ben ik met frank wat gaan drinken in de heks te Deventer en heb wat te diep in het glaasje gekeken voor mijn doen. Hij heeft ook waarschijnlijk een nieuwe baan bij de intratuin als eventorganisator. Hij moet meer leven brengen in de organisatie en bij de intratuin. Het is echt een baan voor hem, met veel vrijheden en de kans zijn creativiteit tot uiting te laten komen. tegen 11 uur kwam mijn lieftallige MLy uit de schouwburg en naar de kroeg. tegen 2 uur gingen we toch echt maar slapen. Afgelopen weekend ben ik begonnen met de nieuwe Call of Duty voor de PSP, mijn favo gamegenre: shooters. Zondags had ik geen rust voor COD uitgespeeld was, vervelend zijn die dingen. En nu ik hem uitgespeeld heb ben ik diep treurig en opzoek naar nieuwigheden.

Zaterdag ben ik ook nog op onderzoek uitgegaan naar nieuwe gunstige regelingen omtrent een nieuw mob. abo. En ze hadden maar liefst een PS3 of 360 voor 29 euro bij verlenging van je abo. Maar goed het duurt nog even dus ik laat me weer lekker maken met nix... De gadget drang blijft!!! Ik heb iig iets om me op te verheugen: mijn verlenging...

Afgelopen week ben ik ook meer op onderzoek gegaan naar nieuwe websites en heb mijn kennis uitgebreid. Er komen steeds meer services met dezelfde inhoud: het bijhouden van favoerieten en stemmen op websites. Dit zorgt er voor dat al de 'beste' websites worden verzameld. Het kan leuk zijn een beetje te verdwalen in die services om nieuwe kennis op te doen. Er komen steeds meer WEB2.0 websites met leuke functies. Via mijn recentste aanwinst: www.blinklist.com vind ik veel nieuwe ontwikkelingen. Wat een leuke voorbeeld is, is Wridea hier kun je, je ideeen en creativiteit opslaan onder categorieen. Zo blijen al je concepten bewaard. Ik zal mijn nieuwe ontdekkingen op mijn blog zetten!!

vannochtend besloot ik dat PimpMyRide toch wel heel droog is. De heel setting van het programma is grappig, de blingbling negers en losers met slechte auto's die zwaar gepimpt worden. HET IS LEKKER FOUT!!

Greets, Tom

No comments: