Thursday, March 22, 2007

Hello world,

Vandaag mag ik het van de daken schreeuwen: ik ben aangenomen!! Vannochtend rond 9:00 was het arbeidsvoorwaarden gesprek en rond half tien was het zo goed als rond, daarna hebben we nog even na gepraat en nadere afspraken gemaakt. Beide partijen zijn tevreden, dat is belangrijk. Ik zal er met een goed gevoel beginnen.

Ik ben merendeel aangenomen voor het werk in de centrale en zo nu en dan in één van de filialen te werk gesteld worden. 16 April begin ik in Apeldoorn. Nu kan ik nog even deze module afronden in Arnhem. Ik heb echt een top stage met leuke medewerkers, dit zal ik gaan missen. Maar ik heb tevens een erg goed gevoel over deze stap!!

DIT IS DE TOEKOMST!!

4 comments:

Imme said...

Veel plezier met je toekomst :)

Anonymous said...

haha jij ook;) ik moest het even kwijt... Nu aan het broeden op iets nieuws...

Anonymous said...

gefeliciteerd tom, ik ben echt jaloers op jou!
veel plezier en ook veel success!

++retno

Anonymous said...

Hoi,

gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maar ben je dan al klaar met stagelopen? En Library 2.0 mag je daar nog iets mee doen?

Moqub