Sunday, February 17, 2008

World of opportunities....

Mijn wereld is vol mogelijkheden op dit moment. Alles lijkt goed te gaan. Zo werd ik deze week aangenaam verrast door het pinkpop prog. van dit jaar! Nu nog een kaartje en verlof van mijn werk. Hoop dat het niet snel uitverkocht is.

Ook het schrijven gaat erg lekker. Heb weer meer inspiratie de laatste tijd. Tijd is nog steeds een min punt maar de rust keert weer langzaam terug. Schrijven is pure ontspanning op het moment en houdt mijn geest creatief. Op de gekste momenten maak ik notities om er later wat mee te doen. Wat is de wereld toch mooi als je in een kleurige bui bent. Dan lijkt alles inspirerend en energie opwekkend. Natuurlijk weet ik dat zoiets nooit voor een hele lange duur is. Maar de laatste weken heb ik dagelijks momenten van inspiratie. Het kan komen door mijn inmiddels al niet meer nieuw te noemen wake up light maar ook door het uiterst zonnige weer.

Op muziek gebied wil het ook aardig vlotten. Last FM biedt steeds weer leuke nieuwe artiesten. Zo'n 2/10 van aanraders als je luisterd naar.... Dat is niet uitermate veel maar ik ben tevreden... Recente ontdekkingen en artiesten die ernstig blijven hangen in mijn speler: Rishloo, Lusk, grand silent system, Opus Dai, Serj tankian nog steeds en steeds vaker en meer van Tool!!!!

Op Game gebied ben ik ook helemaal content! Al moet ik zeggen dat het niet te gek moet worden... Mijn vriendin klaagt begrijpelijk over de uren dat ik online aan het schieten ben en via blue tooth headset converseer over de score....

tot snel!

3 comments:

Daniƫlle said...

Snel een kaartje scoren want er zijn gisteren al 30.000 drie dagen kaarten verkocht in de voorverkoop (en dat op de 1e dag!).

Column van Webwereld trouwens gezien laatst? Zie http://webwereld.nl/articles/49790

Tom said...

Jeetje dannielle, heb je veel te vertellen over de bands die je vast leuk gaat vinden:) Hoop dat ik zo nog een kaartje kan scoren. Weet het ebn laat maar het moet echt!!!!

Anonymous said...

Kaartjes (PP) zijn inmiddels binnen schat, het is een feit....het slaaplaats-avontuur kan nu beginnen!!
liefs ML