Monday, February 18, 2008

Whaaaaaa Knetter!

Wordt ik van alles in mijn hoofd. AUB ben ik straks verdoofd?! Zal het ooit goed komen met deze overheersend wereld en system overload. Druk tot aan de dood?
Ok ik overdrijf graag. Het is allemaal maar dan ook echt allemaal reuze interessant en leuk maar wat kan een mens allemaal tegelijk doen, denken maar ook laten voor wat het is? Volgens mij heb ik het wel over iets wat algemeen bekend is... De wereld van vandaag de dag(favo zin) heeft te veel te bieden voor de mens geboren voor zeg maar 95'(schatting)

er waren tijden dat je je als kind kon vervelen en nu denk ik waar is die tijd? Van gekkigheid niet weten wat te kiezen, wat te doen OK dat ken ik wel en dan alles een beetje doen. maar echt tot vervelens toe zoeken naar dingen te doen?

Het zal de tijd van jaar zijn of iets van leeftijd? Komt het op en gaat het weg? Is het de massa media en haar invloed op de ozo beïnvloedbare mens van vandaag de dag?

Dus dan staat je 1 ding te doen en dat is overleven en erover schrijven?

No comments: