Saturday, April 19, 2008

Op een zaterdag @ Studieafdeling

Het is weer zover; week 2 Mijn zaterdag... De hele ochtend ben ik in geroosterd op de studieafdeling. Dat is altijd leuk en je weet maar nooit wat voor verassingen de klanten vandaag voor je in petto hebben. Hoe zien de vragen van mijn klanten er uit vandaag? (enkele willekeurige vragen tot nu toe)

Waar is het boek: Hoe om te gaan met verlies? van auteur Bruijn?
Achter de kast gevonden!
Heeft u ook informatie over Texel?
Thema: Nederland; Waddeneilanden
Voor een feest zoek ik boeken over de mode in de jaren 70 en 80.
SISO 907.2
Waar is het boek Boze geesten van Berlijn?
Heeft u ook boeken over Rotterdam voor de bombardementen?Mevr. schrijft een boek over deze periode.
Gevonden bij 938.1 Zuid-Holland
Hebt u ook de consumentengids van het lopende jaar?
Waar kan ik 367 vinden en de volgende boeken...?
Waar vind ik boeken over Athene?
Landen; Griekenland
Ik zoek een boek dat ik mag lezen voor de Havo.
Joe Speedboot
Eneas en Turnus van Rotgans
883 magazijn
Waar is de berkenlaan in Apeldoorn?(hoe vanaf hier..)
Google Maps

No comments: