Thursday, September 11, 2008

Gaming
Het game project krijgt steeds meer vorm en de start datum is 18 oktober als alles volgens plan loopt. Voor de vormgeving en drukwerk schakelen we een stagiair in. Ik kan haast niet wachten om met foto's en video's te komen. Nu nog even zoeken naar een super mario pak, hahah. Ze hebben mij gevraagd om een leuk pak aan te trekken. Misschien volstaat mijn Mario Galaxy shirt?!

My Life Story
Vanaf morgen ben ik gedurende 12 weken aan het werk op het Veluws college. Vorige week in ons laatste overleg zijn er 8 leerlingen aan mij toegewezen en gisteren ontving ik een lijst met namen. Foto's volgen nog. We hebben 1/2 klassen al even gezien in een tussenuur. Morgen dus de officiƫle start!

Mercenaries2 42%
Momenteel zit ik midden in Mercenaries2. Een spel met een open wereld. Je kan letterlijk alles opblazen. EA heeft een poging gedaan om de ultieme ervaring van GTA4 over te brengen. Helaas is de verhaallijn erg mager. Het spel zit wel boordevol actie. Het drop-inn drop-out systeem werkt perfect. Hierdoor kun je co-op spelen. Dit wil zeggen dat men anderen kan helpen in de single player game. Dus als het even te hot wordt onder mijn voeten kan er zomaar iemand in mijn spel springen en meehelpen. Zo kun je in principe het gehele spel samen met anderen uit spelen. Helaas is de co-op alleen beschikbaar voor online.

1 comment:

m4rgriet said...

Hoi Tom,

Leuk om te lezen dat je druk bent met My life story. Even een vraagje: hebben jullie ook een vragenlijst opgesteld om het huidige niveau van mediawijsheid of computervaardigheid te meten? Zo ja, zou ik een kopietje kunnen krijgen?
Groet, Margriet