Monday, November 16, 2009


Gelezen: De vrouw die met vuur speelde / Stieg Larsson

Afgelopen weekend heb ik meer dan ooit gelezen. Ik zat er helemaal in! Veel mensen vinden dl. 1 beter. Nou moet zeggen dat dit boek wel een beetje over de top was. Liesbeth Salander leek een beetje op Jack Bauer(24) en overleefde veel ellende. Dit zorgde er wel weer voor dat het redelijk spannend bleef. Vandaag stond dl. 3 voor me klaar. Dus zometeen in de pauze zal ik maar eens verder lezen! Ik merk dat het er wel degelijk toe doet wat ik lees voor de snelheid waarin ik een boek uit lees. Ik zie mezelf nog steeds niet als een echte lezer maar heb er wel veel plezier in.

PS: Hoe win ik snel een e-reader? Iemand een idee? Op mijn telefoon lezen is best te doen maar lang niet zo ideaal als op een mooie Sony o.i.d.

No comments: