Tuesday, February 13, 2007

Hello,

Afgelopen weekend hebben we Marie-Louise haar nieuwe vet gepimpte pc eens flink getest!! Hiervoor had ze enkel een laptop met XP. Het werd tijd dat ze een nieuwe bak aan zou schaffen. De accu van haar laptop was erg zwak en de laptop draaide niet meer zonder netstroom+ hij was al drie keer opgestuurd ter reparatie. Dus bij deze: Acer sucks big time!! Daarnaast was haar stereo ook al tijden naar de mallemoeren... Dus het werd meer dan tijd!! Ook omdat ze redelijk beperkt was met haar laptopje en 40GB HD. Ik was dan ook meer dan verheugd over de aanschaf van dit nieuwe beest!! Eindelijk heeft ze het goed voorelkaaer, ben zo blij voor haar (fluisterend:en voor mij natuurlijk). Het 19 inch scherm siert ook de woonkamer. Nu wordt het videos kijken alleen maar beter.... Had nog wel wat vette games op de plank liggen(call of duty 2, GTA:San Andreas) allemaal verouderd maar wel leuk... Maar goed die zijn niet helemaal aan Marie-L besteed.

25 Februari speelt een van mijn favo bands in Paradiso A'dam. Als een van de eersten stond ik om tien uur s'ochtends in het postkantoor voor de vvk. Ik had mijn vader de avond ervoor gesmeekt met me mee te gaan in de hoop op vervoer. Met het OV is het ook wel te doen maar dan kun je concerten meestal niet af zien... +het is op een zondag... Hij stemde toe en zo had ik in november al kaarten!! Tot mijn spijt is mijn vader slordig in het bijhouden van zijn agenda en heeft een weekend weg geboekt tijdens het concert.

Nou zat ik dus met een probleem! Gelukkig is Marie-Louise zo lief om met mij mee te gaan al vind ze het niet zo geweldig als mij. Ik had mijn vader al aardig fan gemaakt met een compilatie van de beste nummers. Nu heb ik nog maar kort de tijd om Marie-Louise net zo te fan te maken maar het gaat me lukken!!

Vandaag moest ik weer naar school, dat is altijd een drag! Maar als ik dan weer thuis ben mag ik trots zijn dat ik het overleefd heb!! Op 1 of andere manier ligt de richting hengelo, almelo enz.. mij totaal niet. Het zijn allemaal van die boeren enz... Kword altijd behoorlijk sjachie van die school!! Maar nu hebben we het weer even gehad voor een week en dan nog 1 keer voor het vakantie is!

Ik kreeg van een klasgenoot de URL: Next Episode.net Hier kan je een account aan maken en de series toevoegen die je volgt. Dan houdt de website voor je bij wanneer de nieuwste episodes komen. ook kun je aangeven wat je al gezien hebt en zo hou je alles bij!! Deze website is wat mij betreft weer een aanwinst!!

Afgelopen week heb ik weer eens twee topfilms gezien. Dat gebeurt niet zo vaak meer.... Dat ik zo verwonderd wordt door een film ofwel films. Eerst heb ik Babel gekeken, dat was echt een meesterlijk drieluik. Het drieluik concept is natuurlijk wel een beetje achterhaald maar deze was steengoed!! Toen heb ik van het weekend Blood Diamond gekeken, ook helemaal geweldig! Heb niet z'on dunk van dicaprio maar hier vertolkte hij zijn rol goed... Aanraders dus!!

Tabee!

2 comments:

Imme said...

Welke band dan? Nu ben ik benieuwd!

Tom said...

Explosions in the sky...