Wednesday, February 07, 2007

Hello,

De minuten, uren, dagen, weken en maanden vliegen voorbij. Zo ook mijn studie die al weer bijna afgerond is(althans zo voelt het) Ik moet nog tot juli... Maar ook leuke dingen komen op mijn pad. Over twee weken ga ik met mijn pa naar explosions in the sky. Dit is een van die dromen, een onbereikbare band die je dan toch eindelijk mag gaan zien. Je verwacht bij bepaalde acts gewoon dat je ze never gaat zien en dan ineens doet zich een mogelijkheid voor... Ik vind wel dat het vooral leuk blijft als bands klein blijven, een beetje anoniem.

Afgelopen weekend heb ik boerenkoolstamppot gemaakt, eerste keer. Was natuurlijk uber trots op mijn kookkunsten!! En het smaakte ook nog ook. Detickets voor Pearl jam in the park gingen ook in de vvk afgelopen zaterdag. Via mijn broer hoorde ik dat hij met een vriend en mijn pa zou gaan. Had er bij het vorige concert al erg veel spijt van dat ik geen ticket had. Dus dit is een mooie herkansing. Incubus komt ook nog dus die heb ik er mooi bij. Er moeten nog twee bands bij komen. Ik verwacht geen hele grote namen gezien incubus en PJ al op het prog. staan. Het is daarbij ook nog super om een vader te hebben die een goede muzieksmaak heeft en nog fanatiek naar concerten gaat... Dit zorgt voor vervoer...

Series: Ben bijna door greys heen en kan dan beginnen aan 24, what about brian of iets anders wat nog op de plank ligt... Ik moet toegeven, het is een ware verslaving.
Boeken: Lees nog steeds hetzelfde boek(Londonstani) maar er komt nu schot in. De verhaallijn neemt leuke wendingen en het wordt steeds beter...


That's all for now....

No comments: