Tuesday, February 20, 2007


Koffie Drinken

Je staat er mee op en blijft er staande mee, je bak koffie!(ik slaap er zelfs goed mee) In het verleden heb ik nog meer Koffie gedronken dan dat ik nu drink. Maar het blijft een favoriete bezigheid van mij. In mijn eerste interview ben ik verschenen als Senseo Addict met een foto van mij op een terras met cappuccino. Eerlijk gezegd ben ik meer een koffie addict over het algemeen.

Koffie drinken is ook een gezellige bezigheid. Het is altijd een goede gelegenheid om onderwerpen aan te snijden. Ik drink nog regelmatig in de stad koffie met vrienden terwijl we even bijpraten.

Het dieptepunt van mijn verslaving was tijdens mijn grafische stage waar ik letterlijk 15 tot 20 koppen koffie per dag dronk. Hierdoor ging er wel wekelijks een bak koffie over mijn bureau. Nou waren er ook nog twee stages in de grafische branche. Op de eerste hadden ze geen automaat dus was het behelpen. De koffie werd vaak gezet door verschillende mensen die allemaal een flinke hoeveelheid koffiepoeder in de filterzakjes gooide. Dit waren de echte strakke bakken!! Op mijn tweede stage hadden ze wel een automaat waardoor je weer meer ging drinken en het uiteindelijk op iets van 20 uitkwam.

Thuis heb ik minder de drang constant koffie te leuteren maar vind ik het wel erg gezellig achter mijn pc een bak koffie te hebben!! Ik droom van een de luxe koffiezetter als ik uit huis ga…

No comments: