Friday, October 27, 2006

Hallo Mensen,

Het is moeilijk alles weer een beetje op de rails te krijgen in Nederland al lijkt het uitstapje naar Ny al weer een eeuw terug. Momenteel ben ik best druk met mijn nieuwe PSP. En daar hebben we gelijk iets... Waarom blijf ik toch steeds maar die verlangens hebben naar nieuw speelgoed. Of nieuwe gadgets. Mijn xbox heb ik pas een half jaar. Het is een soort verslaving en zoektocht naar nieuwe obsessies. En toch denk ik steeds dat er een eind aan komt als ik nog even.... die nieuwe gadget koop. maar nee dan komen er de games die er bij horen. Kortom het houdt nooit op en ik ben onbevredigd. De vreugd is vaak van korte duur. Nu ik het zelf wel inzie hoop ik er wat aan te kunnen doen. In ieder geval zal ik meer sparen.

Nog een punt. Ik hou me vaak zo wanhopig vast aan speciale momenten dat ze gedoemd zijn te ontglippen of iig meer op de achtergrond te raken. Dit zal ongetwijfeld een natuurlijk proces zijn maar ik lijk er niet aan te kunnen wennen

No comments: