Friday, October 06, 2006

Part 2: 22:39 Ik kwam net bij een vriend thuis om zijn 1 meter 5 LCD tv te bewonderen, en letterlijk te bewonderen. Even voel ik mij als Homer in de Simpsons die dagen en nachten bij zijn buurman op de bank verblijft om te genieten van zijn HD plasma. Damn ik kijk denk ik toch iets te veel series en films??!! Hier wijd ik graag een andere keer verder over uit want films en series zijn de huidige obsessie vrees ik??!! Natuurlijk hangt het leven aan elkaar vast van obsessies en bevliegingen alleen duren ze behoorlijk lang naar mijn idee... Het begint al weer laat te worden dus ik haak af en kijk nog even fijn de nieuwe Southpark, lekker 20 minuten toilethumor. PS: Over films gesproken, dit is een leuke link waar je aan de hand van foto's de juiste film moet raden: http://www.blogger.com/www.guesswhichmovie.com Uren plezier mee gehad. Tabee

No comments: