Friday, October 27, 2006

Ns, ik rijg jullie aan mijn mes

Afgelopen week was echt rampzalig. Op het traject zwolle roosendaal lag de trein tussen zutphen en arnhem er uit en was er bus vervoer. Dit was echt zwaar kloten. Maar goed dan ervaar je wel even de gezellige gedupeerde ns treinreizigers sfeer. Want die is wel heel apart. Iedereen voelt een bepaalde band met mede reizigers omdat we allemaal in het zelfde schuitje zaten. En daardoor gaan mensen veel gezelliger doen enz... De NS doet hard haar best de boel te lijmen met koffie bonnen en thermosbekers. Ervanuitgaande dat de bekers toch lekken en half depressief in de situatie heb ik hem maar laten liggen.

Mijn stagebegeleider deed meteen heel relaxed en gaf me de gehele week een uur eerder vrij zodat ik op dezelfde tijd thuis zou komen. Heel tof!! maar ik ben het er vooralsnog niet mee eens meneer/mevrouw ns Dat een stukje wat met de trein 20 minuten duurt in de bus langer dan een uur duurt.

Foto's Die moet ik nog steeds plaatsen. Het is ook gewoon rete druk sinds ik terug ben. Maar ik blijf zoeken naar een moment en het zal er zeker nog van komen.

Vanavond uit eten bij de Mexicaan!!

Mijn vader..... rijdt paard WTF denk/zeg je dan?? WHHHYYYY??? Nou ja omdat hij daar ineens op een verjaardag toe aangezet werd door een vriend van hem. maar vooralsnog een on opgelost mysterie. Zijn tweede les is geweest en hij vermaakt zich er mee..

No comments: