Wednesday, October 18, 2006

vandaag weer begonnen op mijn stage, tweede dag na mijn vakantie. Het opstarten was even zwaar maar het gaat me weer goed af nu ik in de balie zit. Veel collega's hebben mijn blog gevolgd, ik krijg leuke reacties. Mijn eerste uurtje was een A uur, normaal gesproken administratie, vandaag aclamatiseren had de ruustermaker er met sterretje bijgezet. Het eten en drinken smaakt me wel minder moet ik zeggen. S'ochtends gaat het eten moeilijk naar binnen en het avond eten gaat traag. Helemaal omdat ik gewend ben snel te eten. Waarschijnlijk ben ik vergeten te vermelden dat we nog naar de cinema zijn geweest op de avond dat MOMA niet doorging in NY. We zijn naar Open Season geweest, erg vermakelijke animatie. Er komen nog steeds veel dingen omhoog die ik niet vermeld heb. Ik probeer me aan te passen aan het Nederlandse ritme en de tijdzone om zo snel mogelijk weer de draad op te pakken. Ook op de foto's krijg ik leuke reacties. Ik hoop snel wat foto's op het blog te kunnen zetten.

Mijn website/forum die ik al een aantal jaar heb wordt vrijdag overgezet naar een andere server en tevens langzamerhand overgenomen door een andere organisatie.(www.nahjongeren.nl) Dit uit gebrek aan tijd en motivatie om constant bezig te zijn met het forum/de website. Ik denk dat het meer en betere aandacht verdient. Ik ben de heftigste periode uit en daardoor voel ik me minder verwant met het topic van de website en het forum. Ik wil nog wel actief blijven als lid en administrator maar niet meer elke dag op draaien voor de onderhoudswerkzaamheden/ledenadministratie. Ik hoopdoor deze stap ook meer tijd te krijgen voor het schrijven dat ik zo graag doe. het is wel even moeilijk geweest aan wie mijn web kind toe te vertrouwen omdat ik op een zeker moment de keuze kreeg tussen twee organisaties. Uiteindelijk vertrouw ik mijn website en content toe aan Cerebraal, de organisatie waar ik ook artikelen voor schrijf. Dat is een veilige thuishaven. Ik zal met trots terug blijven komen op het forum dat ik in leven heb gebracht.

Verder zal het vandaag hoogstwaarschijnlijk een niet al te drukke dag worden gezien het rooster maar wie weet wat nog komt. Ik hoop vanavond of morgen de foto's te kunnen plaatsen.

1 comment:

rwidiani said...

life is hard, brother!!
tom, misschien kun je jouw foto's in slide.com uploaden? het gaat snel en je moet niet een per een plaatsen.