Wednesday, October 04, 2006

Welkom!

Welkom mensen,

Dit is de eerste boodschap op mijn nieuwe/5 min. terug aangemaakte blog. Of ik in Engels of NL ga schrijven weet ik nog niet helemaal. Al tijden wil ik een blog starten, maar hoe doe je zoiets en vooral hoe onderhoud je zoiets? het is net een bloem, die heeft ook water nodig... Dus ik zal hem moeten onderhouden. Verschillende websites hebben blog opties naast de hoofdfuncties. Zo heb ik geprobeerd een blog te maken bij deviantart maar ben nooit ver gekomen.
http://www.profundityartist.deviantart.com

De hoofdreden is mijn vakantie of eigenlijk vakanties naar NYC, volgende week maandag en in mei ga ik 8 dagen naar New York. the place of all places. So fucking annoying als mensen vragen: Waarom newyork? NEW YORK IS HET!!!! daarom.... Dat moet iedereen toch wel snappen?! daar gebeurde het al die jaren en nog steeds.... We zijn zo ziekelijk Amerikaans georienteerd met zijn allen dat we wel in moeten zien dat alles daar terug te vinden is. Uberhaubt heeft Amerika meer dan de rest van de wereld als je alleen al naar de tv kijkt daar... Je ziet de nieuwste series en loopt daarbij een seizoen voor op de rest van de achtergestelde wereld. het verschil tussen arm en rijk is ook erg groot en zichtbaar. Je bent pas wat als je ontiegelijk veel geld verdient of een leuk gezicht hebt. Natuurlijk zou je kunnen stellen. Who the f*ck are they to judge me?! als in Who am I to judge or strike you down(James M. Keenan) Dus de average people trekt zich er niks van aan en gaat verder met leven. Ten slotte er moeten altijd mensen blijven om te lezen, kijken en horen wat 'they' hebben te zeggen. Maar goed genoeg geleuter.....

Het wordt al snel een feit, Tom en Marie-Louise in de states.... Ik zal proberen elke dag een stukje te bloggen over onze dag.

No comments: