Monday, April 27, 2009




Aan de slag met Android!

Afgelopen weekend kwam ik op het idee om Android te installeren op mijn huidige phone. Een HTC toestel. Helaas zijn de twee HTC's die ik heb niet krachtig genoeg om Android te draaien. Althans de port versies die op dit moment verkrijgbaar zijn. Omdat het open source is verwacht ik wel dat het nog gaat komen.

Al een tijdje zoek ik naar harde feiten over de lancering van nieuwe Android phones. Zo weet ik dat LG en Samsung met Android komen dit jaar. En dat Sony ook bezig is maar nog geen exacte datum kan geven.

Samsung zal de eerstvolgende zijn om met Android phones te komen dit jaar. Er staan er 3 in de planning en de eerste zal in juni al komen. Dit is de 17500 met veel betere specificaties als de G1.

Dus naar verwachting zal ik in juni de samsung aanschaffen. Natuurlijk hoop ik voor die tijd al wel met het OS te kunnen spelen op een ander toestel.

No comments: