Wednesday, April 08, 2009


Gadget Drang-Android Drang

Android in een Iphone jasje?



Al een tijdje snak ik naar een nieuwe phone. En begon te kwijlen bij de introductie van de G1. Braaf heb ik me ingehouden en de reviews afgewacht. De hipheid zit hem in het systeem dus daarom zou ik ook een goedkopere oplossing kunnen bedenken. In London kwam ik een jongen tegen in de trein die lekker aan het navigeren was in de trein. Hij heeft me alle ins en out van de G1 laten zien en melde me dat hij hem de avond ervoor voor het laats opgeladen heeft. Who toen was ik wel even onder de indruk. Maar hoorde ook dat hij bij t-mobile werkt. Dus helemaal zuiver was het niet...

Dus ik er eens over nagedacht en ook gezien en gehoord dat de G2 elk moment uitkomt maar exclusief bij Vodafone. Heb niet al te beste ervaringen met die lui...

En ja hoor in een verveeld moment zag ik dat de G3 eind van het jaar komt bij T-mobile door Huawei!! Had al eens wat gehoord over Huawei maar niet heel veel. Check de foto, lijkt toch bijhoorlijk veel op de Iphone maar dan met het Android systeem. Dat lijkt me wel wat maar wacht nog even lekker af...

2 comments:

WoW!ter said...

Ik kon de verleiding niet weerstaan. Maar ben nog steeds tevreden.

Tom said...

@Wowter: Hey Wowter! Twijfel ook nog steeds of ik hem niet alsnog wil hebben. Maar omdat mijn abo niet verlopen is wacht ik nog wel een tijdje. Het toestel is los al voor onder de 250,- te krijgen. En er zijn ook stunts met abonementen van 17,-